سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به مردم خوش گمان گردد، دوستی آنان رابه دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
طلبگی
 
احمقهای شیعه

سلام

سلامی به گرمیه خونه شهیدان کربلا که گرمیه این خونهای پاک در تمامی اعصار گرم کننده نهضتهای ازادی از اسارت بوده"هست و خواهد بودامااسارت از چه؟

انهایی که گمان برده اند ازادی را باید با سرنگون کردن طاغوت به دست اورد سخت در اشتباهند.این اسارت نفس است که ما را نگه داشته.ما باید از اسارت نفس بیرون بیاییم وگرنه هیچ ازادییتحقق نخواهد یافت.

و هیچ طاغوتی سرنگون نخواهد شد و اگر شود طاغوت نفس جایگزین ان استبداد خواهد شد.

انگاه است که در و دیوار ما .زندگیه ما همه اطراف ما شعارهای مذهبی و احادیث و قران خواهد بود ولی توجهی به اینها نخواهد شد و هیچ اثری از پیام این شعارها را در زندگیه افراد یافت نمیشود.و با استفاده از سپره دین. دین را به غربت میکشانند.

پس ای نفسها است که باید ازاد شود و اگر ازاد شد طاغوت خود رفتنی است.

ولی امان ازنفس اماره .مگر در تاریخ ندیده ایم چه نهضتهایی بر طاغوت پیروز شده اند ولی خیلی زود این نفسهای سرکش خوب و بد را له کرده است .

پس باید نفس را رام کرد .باید از اسارت نفس ازاد شد و بعد از ان است که میشود به حسین ابن علی سلام داد.لبیک گفت. شمشیر در دست گرفت.

و اما کسانی که زیارت عاشورا میخوانند و برحسین یاران حسین(ع)سللام و درود میفرستند و بر دشمنان ان لعنت میفرستند در عینه حال با این انقلاب حسینی و این پسر حسین(ع)مخالفت میکنند.و به لبیک امام ما اعتنا نمیکنند. بدانند که این صدای حسین ابن علی است که ازدله تاریخ بیرون زده و از زبانه سلاله پاک ان حضرت به گوش ما میرسد به زیارت عاشورا خوانها بگویید دیگر زیارت نخوانند زیرا حسین به مسلخ کشیده شد به قران خوانها بگو قران نخوانند زیرا قران ناطق در محراب عشق ضربت خورد اخر این دینی که ما احمقهای شیعه ان رامظلوم کرده ایم. قرار بود حکومت جهانی تشکیل دهد. ای حسین (ع) بر مظلومیت تو میگریم ولی نه بخاطر گودیه قتلگاه چون انها اصحاب طاغوت بودند و غیر از این هم انتظاری نبود. برمظلومیت تو میگریم از این جهت که احمقهای شیعه شما را به گودیه قتلگاه کشاندند. نه تنها شما را بلکه در تمام تاریخ همینطور بوده.

و اما سلام بر بزرگ مظلومی که اسیره حماقتهای ماست تعجب نکن دنبال که میگردی خودم و خودت را میگویم . ایا اینچنین بود قرار ما با خدا.به خودمان مراجعه کنیم . ببینیم ایا در دو راهی های دین و دنیا کدامین راهنما را روشن میکنیم؟ کی به وظیفه خود در این عصر اخر الزمان فکر کرده ایم تازه اگر فکر کرده باشیم هیچگاه عمل نکرده ایم. باور نداری یک لحظه با وجدانه خودت به گذشته ات نظاره کن سر تا پا خیانت.

در حقیقت من فکر نمیکنم دردی به اسم درده امام معصوم در دنیا وجود داشته باشه. البته به غیر از افراد اندکی .

هم اکنون در ندبه ها مهدی(ع)را نمیخوانند که او را یاری دهند واز وجود ان حضرت وجود بگیرند و در ان وجود ملکوتی حل بشوند . بلکه در این ندبه ها مهدی حسین را به یاری خود میخوانند گویی ان حضرت باید در رکاب اینها باشد تا اینچنین است هیچ اسبی زین نخواهد شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید 86/7/11:: 10:32 عصر     |     () نظر