سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با بی رغبتی به آنچه در دست مردم است، با آنان اظهار دوستی کن، تا دوستی شان را به دست آوری . [امام علی علیه السلام]
طلبگی
 
قسمت7

نباید اجازه بدهیم چند نفر آدم پشت صحنه بنشینند و اندیشه ما را برنامه‌ریزی کنند

 

 

رئیس‌جمهور تأکید کرد: به من می‌گویند تو چرا سایت و روزنامه نمی‌خوانی؟ گفتم خیلی روشن است من نباید اجازه بدهم چند نفر آدم پشت صحنه بنشینند وقت من و اندیشه من را برنامه‌ریزی کنند، آن‌ها به من بگویند امروز اولویت چیست و راجع به چه چیزی فکر بکن این بد است، از صدها مرکز ما باید اطلاعات را بگیریم بعد ببینیم اولویت چیست.



شاید امروز فضای دانشگاه فضای پرنشاطی نباشد شما باید پرنشاطش کنید. بله سختی دارد، ممکن است همین مدیر دانشگاهی که در همین دولت آمده شما را تعلیق بکند. شما باید بایستید اگر نایستید که درست نمی‌شود بله من هم باید با آن مدیر برخورد کنم.

 


به خدا حکومت برای حکومت، برای ما نیست

 

 

دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: ارزش‌های الهی و انقلاب یک امانتی است که به این سادگی به دست نیامده است. آرمان‌های الهی یک چیز بین این حزب و آن گروه، این دسته و آن جناح نیست. خدا نیامرزد آن کسانی را که بازی جناح بازی را در این مملکت باب کردند و همه ارزش‌ها را کردند دست دوم، تقوا را کردند دست دوم، اخلاق را کردند دست دوم، همه‌اش شده قدرت، این مال ما نیست. بابا به خدا حکومت برای حکومت برای ما نیست که من به پستی برسم و از همین پست برای حفظ آن استفاده کنم. این برای ما نیست. انقلاب برای عدالت و آرمان‌هاست، حکومت برای آرمان‌هاست، پست برای آرمان‌هاست، مسئولیت برای آرمان‌هاست. در دوره جوانی باید این را تمرین کنیم. در جوانی باید اینها در اعماق دل ما نهادینه بشود والا بعداً کار سخت می‌شود.

 

 

 

اخلال در بازار کالا

 

 

این امواجی که درست کردند در بعضی کالاها اینها مدیریت می‌شود گرچه به سختی. پارسال پدر دولت را درآوردند که چرا واردات می‌شود؟ قفل کردند هر چه گفتیم بابا این واردات دان مرغ است، باید بیاید، این علوفه است، باید بیاید گفتند شما خائنید! 6 ماه عقب انداختند. این ها می‌گذرد.

 

 

 

من نگران مسائل بزرگترم

 

 

رئیس‌جمهور در ادامه اظهار داشت: من نگران مسائل بزرگترم. باید مراقب باشیم اصل ما، اصل موجودیت ما، اصل آرمان‌های ما زیر سؤال نرود، باید مراقب باشیم که چشم باز نکنیم ببینیم تمام مردم منطقه مقابل ما هستند، دشمن ببردشان. باید مراقب باشیم. مراقب خودمان باشیم.

 


بنده هم در آرزوی یاران هشتاد و چهاری هستم

 

 

دکتر احمدی‌نژاد در آخرین بخش از سخنان خود گفت: ماه رمضان است، دعا کنید خیلی کارها با دعا درست می‌شود. ماه سرنوشت است. از خدا بخواهیم بهترین سرنوشت را برای کل بشریت رقم بزند، برای کشور، برای انقلاب، برای آرمان‌هایمان، برای رهبری، برای خادمان دعا کنید. به قول دوستی بالاخره دیکته نانوشته غلط ندارد. به شما بگویم تا الآن ما را برای کاری که نکردیم مورد سؤال قرار ندادند همه‌اش برای کارهای انجام شده بوده است. اشتباه داریم، مشکل داریم، از خدا بخواهید که اینها را خودش با لطف خودش جبران کند و بپوشاند.



و جمله آخر اینکه همین طور که برخی دوستان گفتند ما در آرزوی احمدی‌نژاد 84 هستیم بنده هم در آرزوی یاران هشتاد و چهاری هستم.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید 91/5/17:: 2:9 صبح     |     () نظر